Optymalizuj swoje kampanie i zdobywaj klientów efektywniej dzięki...
Reklama w Google Ads stała się nieodzownym narzędziem dla firm, które chcą dotrzeć do nowych...
Reklama w Google Ads stała się nieodzownym narzędziem dla firm, które chcą dotrzeć do nowych...
Reklama roll-up to jeden z najlepszych sposobów na reklamę. Roll-up pozwala przedsiębiorcom dotrzeć do szerszego grona odbiorców i przewyższa plakaty i ulotki pod względem skuteczności nośników reklamowych. Poniższy artykuł pomoże Ci...
Skuteczne pozycjonowanie stron wymaga zapoznania się z obowiązującymi trendami w wyszukiwarkach internetowych. Czechy oraz Słowacja to kraje, które rozwijają się w sposób prężny, przez co otwiera się tam coraz więcej firm...
Każdy Social Media Ninja, jak i osoba, która po prostu obsługuje konta firmowe lub osobiste w mediach społecznościowych, spędza w tym medium sporo czasu. Poświęca swoją energię na tworzenie atrakcyjnego contentu, ale też na analizę...
W wyniku pandemii koronawirusa Sars-CoV-2 życie społeczne przeniosło się do Internetu. To w sieci ludzie komunikują i uczą się, pracują, wyszukują informacji i kupują. Klient przeniósł się do Internetu, dlatego każdy przedsiębiorca...
W SEO każda metoda pozycjonowania jest dobra, o ile przynosi określone skutki. Nie oznacza to jednak, że skoro jeden sposób działa, należy go ciągle stosować. Ważna jest różnorodność podejmowanych metod, ponieważ to ona...
Pozycjonowanie stron jest narzędziem, z którego korzysta coraz więcej firm i przedsiębiorców. Na czym polega? Gdzie szukać ciekawej oferty? Czego dotyczy lokalne pozycjonowanie? Pozycjonowanie stron Usługi z zakresu...
Nowy program umożliwia partnerom handlowym wykorzystanie olbrzymiej bazy danych sprzedażowych oraz wiedzy firmy Criteo do pozyskania nowych i utrzymania obecnych klientów, a także do zacieśnienia współpracy z nimi. Criteo (NASDAQ:...
Laptop to obecnie powszechnie stosowane narzędzie, które znajduje się praktycznie w każdym domu. Czasy gdy laptopy można było spotkać jedynie w przestrzeni officowej oraz nielicznych domach dawno już minęły. Sprzęty te z roku na rok...
Nawet drobny upominek może sprawić niespodziankę – warto o tym pamiętać, prowadząc działalność gospodarczą. Klient, który otrzyma od czasu do czasu drobny prezent, na pewno doceni taki gest. Warto inwestować zatem w firmowe...
Świat reklamy cyfrowej rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej i może być nawet wyzwaniem dla menedżerów marketingu, aby nadążyć za poprawną terminologią. Jeden termin reklamowy, który jest często jeszcze źle zrozumiane i...
Z pewnością nikogo nie zaskoczy stwierdzenie, że w XXI wieku króluje komunikacja elektroniczna. Każdego dnia wysyłamy SMSy, e-maile i korzystamy z aplikacji do przeprowadzania rozmów online... a z roku na rok wysyłamy coraz mniej...
Do uruchomienia sklepu internetowego nie są niezbędne innowacyjne specjalistyczne rozwiązania, gdyż do wyboru jest wiele gotowych platform eCommerce oraz silników, które pozwalają na nieskomplikowaną budowę i dopasowanie do potrzeb...
Zacięta konkurencja na rynku ubezpieczeń samochodowych sprawia, że marketing odgrywa kluczową rolę w zdobyciu klienta. Przyjrzyjmy się spotom reklamowym, które zadedykowano właścicielom czterech kółek. Ubezpieczenie OC pojazdu...
Marketing w dzisiejszych czasach coraz częściej kojarzony jest z nowoczesnym sposobem zarabiania i stawiany jest na równi z pracą na etacie albo byciem szefem własnej firmy. Społeczeństwo nadal tkwi w przekonaniu, że marketing polega na...
Analiza marketingowa to skuteczne narzędzie, które wykorzystuje się do wyznaczania kierunku rozwoju firmy. Jej celem jest ocena skuteczności dotychczasowych działań marketingowych oraz znalezienie lepszego kierunku dalszego rozwoju...
Użyteczność to podstawowy element, który powinien być brany pod uwagę podczas projektowania stron internetowych — serwis jest w końcu przeznaczony głównie dla osób go odwiedzających, a więc wygoda jego użytkowania powinna...
Elektronika, RTV, komputery, a nawet małe urządzenia AGD są coraz częściej kupowane w charakterze upominku. Jakie prezenty tych kategorii wybrać na różne okazje? Komunia – elektroniczne upominki do 1500 złotych Komunia to...
Marketing internetowy to temat rozległy, jednak bardzo istotny dla firm w mniejszym lub większym stopniu opierających swoje działanie o internet. Dzięki pozycjonowaniu możemy uzyskać wysoką lokatę w wynikach wyszukiwania, kampania...
Coraz częściej zastanawiamy się nad tym, czy dany przedmiot, który jest nam potrzebny, może być dostępny w innym sklepie w zdecydowanie niższej cenie. To objaw rozwijającego się świata i coraz większej świadomości konsumentów...
Pytanie postawione w tytule tekstu wydaje się być proste, jednak w wielu przypadkach może przysporzyć nam nie lada kłopotów. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, kiedy to nie wiemy do końca, czego tak naprawdę chcemy. To, że smartfony nie...
Każda firma działająca obecnie na rynku - niezależnie od jej wielkości - nie jest w stanie funkcjonować bez wykorzystania dostępu do Internetu oraz najróżniejszych rozwiązań sieciowych. Pracownicy korzystają z sieci, aby móc...
Konstrukcje reklamowe są jednym z elementów reklamy zewnętrznej – pozwalają na skuteczną ekspozycję reklam w przestrzeni i dotarcie z przekazem do masowego odbiorcy. Stanowią swego rodzaju techniczną podstawę do prezentowania...
Dynamiczny rozwój technologii mobilnych otworzył wiele możliwości przed firmami z branży e-commerce. Jednym z rynkowych trendów stała się rzeczywistość rozszerzona. Czy rzeczywiście technologia ta może wywrzeć pozytywny wpływ na...
Olej z konopi wytwarza wiele wartości odżywczych, które zaskakująco wpływają na nasze ciało. Olej ten posiada mnóstwo kwasów omega-3 i omega-6 oraz witaminy D. Kosmetyki konopne polecane są w walce z trądzikiem. Dzięki swoim...
Jeśli z sukcesem przebrnąłeś przez formalności urzędowe, stając się tym samym właścicielem firmy, czas rozejrzeć się za firmowym rachunkiem. W artykule podpowiemy, w jaki sposób wybrać najlepsze konto dla firmy. Sprawdzimy...
Jak wyróżnić logo swojej firmy? Jak sprawić, by było naprawdę dobrze widoczne i to nie tylko w dzień, ale także w nocy? Najlepiej zainwestować w reklamę w postaci podświetlanych liter przestrzennych. Widoczność reklamy w...
Walka o pilot do telewizora jest nieodłącznym elementem życia rodzinnego. Jeżeli równocześnie jest emitowana bajka, serial lub ciekawy film, a do tego mecz piłki nożnej lub inne ważne rozgrywki sportowe, wiadomo że ktoś będzie musiał...
Pytanie o zasadność inwestycji w marketing internetowy zdaje się być pytaniem retorycznym. Otóż, marketing internetowy powinien być zastosowany, gdyż akcje promocyjne z jego zastosowaniem posiadają rozliczne plusy. Poza tym, można dotrzeć...
Blogi stanowią teraz jedną z popularniejszych form prowadzenia witryn w sieci. W związku z tym, należy zrobić wszystko, aby dotrzeć do dużej liczby odbiorców, szczególnie wtedy, kiedy zależy nam na podniesieniu wyników...
Współczesne zakłady fotograficzne proponują swoim klientom obszerny i dość zróżnicowany pakiet usług. Konkurencyjność w branży rośnie z dnia na dzień, ciągle przybywa nowych firm i samodzielnych fotografów - profesjonalistów...
Nawet najlepsza marka nie wygeneruje zysków, jeśli klienci nie będą wiedzieli o jej istnieniu. Kiedy brand jest obecny na rynku od jakiegoś czasu, warto dokładać wszelkich starań, aby potencjalni nabywcy sygnowanych nim produktów nie...
Żyjemy w świecie przepełnionym reklamami. Otaczają nas wszędzie i towarzyszą we wszystkich mediach. Nic więc dziwnego, że uodparniamy się na nie i coraz bardziej je ignorujemy. Reklamy telewizyjne przełączamy na inny kanał. Reklamy...
Biedronka to sieć sklepów dyskontowych, która niemal całkowicie zdominowała polski rynek. Obecnie posiada ona już ponad 2000 sklepów rozmieszczonych w 800 miastach Polski; do tego na terenie całego kraju zatrudnia ponad 40 tysięcy ludzi...
Lojalny klient to dla każdego przedsiębiorcy najlepszy klient. Nie tylko wraca po kolejne zakupy, ale też przekonuje do tego swoich znajomych. Jak zyskać lojalność klientów i o nią odpowiednio zadbać? To proste! Trzy filary lojalności...
Billboardy są jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Przez wielu są one określane nawet jako fundament działań promocyjnych w wielu branżach. Lecz czy zawsze? Zależy to od dwóch głównych aspektów, lokalizacji oraz kreacji...
Ruszyła atrakcyjna promocja pod hasłem „W kolorach ziemi”. Wystarczy do 10.01.2017 roku wydać 50 zł na zakupy w hipermarkecie Carrefour, by kupić 1 z 10 produktów Geo marki AMBITION nawetdo 50% taniej. Do wyboru są naczynia do...
Nakłady na marketing i reklamę, zwłaszcza internetową, wciąż rosną – wynika z danych IAB. Coraz więcej firm stawia też na jakość i solidny research, często zlecając przeprowadzanie kampanii wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom...
Znacie opowieść o Baronie Muchnausenie? Wielbicielom humoru Monty Pythona nie trzeba go specjalnie przedstawiać. Zagrany brawurowo przez Johna Neville’a w filmie Terry’ego Gilliama znalazł swoje miejsce w popkulturze z przynajmniej...
Inbound Marketing jest najczęściej opisywany jako strategia, która zakłada tworzenie atrakcyjnych treści, a jednocześnie umożliwia odbiorcom odnajdowanie nie tylko ich twórców, ale i produktów oraz usług, które są z nimi powiązane...
Bitwa o dobre pozycje w wynikach wyszukiwania Google czy innych popularnych wyszukiwarek nigdy nie ustanie – od pozycji w rankingu zależy bowiem zainteresowanie czytelników danym portalem, co przekłada się również między innymi na...
Znalezienie sposobu na faktycznie skuteczne reklamowanie swojej firmy jest jednym z najważniejszych zadań dla każdego przedsiębiorcy, bez względu na to, w jakiej dokładnie ktoś działa branży. Obecnie właściwie wszędzie spotkamy się...
Choć nieustanne zmiany w wyszukiwarce Google mają głównie na celu zwiększenie przychodów (poprzez wzrost liczby reklamodawców), to przy okazji wpływają na poprawienie jakości wyników wyszukiwania i zwiększenie komfortu użytkowników...
Konopie w Polsce uprawia się na 5 tys. ha. Mimo szerokiego zastosowania i dopłat unijnych konopie przemysłowe większości osób kojarzą się z marihuaną. Tymczasem konopie przemysłowe mogą być surowcem do produkcji...
Konsumenci coraz lepiej zdają sobie sprawę z potencjalnych zagrożeń związanych ze zbieraniem danych osobowych przez obsługujące ich firmy. Połowa przyznaje, że budzi to ich obawy. Jednocześnie jedna piąta podkreśla, że...
Internauci chętnie radzą się innych użytkowników sieci. Pytają o porady przy zakupie kosmetyku czy sprzętu elektronicznego. Radzą się w sprawie wyboru operatora komórkowego, trendów w wystroju wnętrz czy...
Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do...
Prawie 3 mln Polaków ma już dostęp do bankowości mobilnej. Większość z nich używa smartfonów do typowych operacji, takich jak sprawdzanie salda i zlecanie przelewów. Nowoczesne aplikacje oferują jednak znacznie więcej...
Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej udaje się skupić za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Również w przypadku najpopularniejszego obecnie medium jakim jest...
W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania...
Top 3