- 8 stycznia 2024
- 0
Tarnowskie agencje marketingowe: promocja...
- 16 stycznia 2023
- 0
Roll-up: Co to jest i dlaczego warto stosować?
- 8 grudnia 2022
- 0
Pozycjonowanie Czechy i Słowacja - podobieństwa...
Najciekawsze narzędzia do pracy z Social Media
Każdy Social Media Ninja, jak i osoba, która po prostu obsługuje konta firmowe lub osobiste w mediach społecznościowych, spędza w tym medium sporo czasu. Poświęca swoją energię na tworzenie atrakcyjnego contentu, ale też na analizę skuteczności działań. Zastanawiasz się, z jakich programów i aplikacji warto skorzystać? Poznaj najciekawsze narzędzia do pracy z Social Media!
Programy i aplikacje do analizy Social Mediów
1. Brand24
Brand24 to jedno z najlepszych narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych. Gromadzi publicznie dostępne wzmianki w sieci, również w mediach społecznościowych, na temat marki. Można łatwo kontrolować to, co mówią o firmie odbiorcy, a także analizować ich reakcje na prowadzone działania marketingowe. Poza tym Brand24 pozwala na tworzenie automatycznych raportów PDF, generowanie infografik z danymi czy eksport danych do Excela do łatwiejszego ich przetwarzania.
2. Sotrender
Sotrender to narzędzie analityczne, które służy do kontrolowania skuteczności komunikacji w mediach społecznościowych. Użytkownik zyskuje dostęp do analizy publikowanych przez siebie treści, może sprawdzić zasięgi postów (organiczne i te z płatnej reklamy) czy śledzić działania konkurencji. Sotrender generuje czytelne raporty, które można wysłać do klientów czy wykorzystać w prezentacji.
3. Squarelovin
Squarelovin to serwis, który umożliwia nam przeprowadzenie analizy własnego profilu na Instagramie. Ułatwia zarządzanie kampaniami za pomocą jednego prostego pulpitu nawigacyjnego, a także pozwala na śledzenie wyników w czasie rzeczywistym. Dzięki Sqarelovin dowiesz się, jakie posty najlepiej angażują Twoich odbiorców, zyskasz dostęp do pełnych raportów na temat swoich działań i dowiesz się, jaki jest najlepszy czas na publikowanie. Funkcji jest znacznie więcej – warto poznać to narzędzie do pracy z social mediami.
4. Grytics
Grytics to narzędzie, które służy do zarządzania społecznością skupioną wokół marki na Facebooku. Na podstawie analityki grup na Facebooku pomaga w angażowaniu społeczności. Zapewnia dostęp do informacji o najaktywniejszych członkach i rodzajach treści, które cieszą się największą popularnością. Z Grytics można też łatwo planować i zarządzać publikacjami na wielu grupach. Aplikacja generuje automatyczne raporty, a także umożliwia analizę konkurencyjnych grup na Facebooku.
5. Rival IQ
Rival IQ to rozbudowana platforma, służąca do analizy social media. Jej atutem jest to, że umożliwia połączenie danych z wielu profili społecznościowych, a także obszerną analizę działań konkurencji. Rival IQ oferuje zaawansowaną analitykę hashtagów, a przy tym umożliwia generowanie automatycznych raportów. Narzędzie posiada integrację danych z różnych mediów społecznościowych – m.in. Facebook, Twitter, LinkedI czy Google Analytics, przez co możliwa jest jeszcze obszerniejsza analiza danych.
Artykuł partnera
Komentarze (0)