Pozycjonowanie Czechy i Słowacja - podobieństwa i różnice

Skuteczne pozycjonowanie stron wymaga zapoznania się z obowiązującymi trendami w wyszukiwarkach internetowych. Czechy oraz Słowacja to kraje, które rozwijają się w sposób prężny, przez co otwiera się tam coraz więcej firm. Polacy oraz sąsiedzi z naszego wschodu bardzo chętnie decydują się na otwarcie biznesu u naszych południowych sąsiadów, ponieważ jest to o wiele prostsze.

Jakie można znaleźć wyszukiwarki internetowe w Czechach oraz Słowacji?

Cała Europa oraz reszta świata została zdominowana przez wyszukiwarkę Google, przez co może wydawać się, że jest to jedyna poprawna wyszukiwarka. Natomiast nasi południowi sąsiedzi korzystają z całkiem innych wyszukiwarek. Jeżeli chodzi o czeską wyszukiwarkę, to najbardziej popularną jest seznam.cz.. Funkcjonuje ona prężnie od lat dziewięćdziesiątych i jest bardzo rozpoznawalną marką. Należy jednak podkreślić, że wyszukiwarka seznam.cz. jest całkowicie w języku czeskim.

Natomiast, jeżeli chodzi o najpopularniejszą słowacką wyszukiwarkę internetową, to jest nią zoznam.sk.. Portal został założony w roku 1997 jako pierwsza i główna wyszukiwarka internetowa w języku słowackim. Jej właścicielem jest Slovak Telkom. Pomimo tego coraz więcej Słowaków decyduje się na korzystanie z wyszukiwarki Google i właśnie na niej powinny być umieszczane wszelkie kampanie reklamowe oraz pozycjonowanie stron.

Pozycjonowanie Czechy i Słowacja - jakie są różnice?

Pierwszą zauważalną różnicą jest kwestia, gdzie umieścić pozycjonowanie oraz liczne kampanie reklamowe, tak aby były one, jak najbardziej skuteczne. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie w Czechach to najlepiej umieszczać je w wyszukiwarce seznam.cz. w rodzimym języku. Zapewni to o wiele większy sukces niż pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Jest to logiczne z tego względu, że naród czeski częściej korzysta z wyszukiwarki Seznam.

Jeżeli chodzi jednak o Słowację, to skuteczniejsze pozycjonowanie stron będzie odbywało się w wyszukiwarce Google w rodzimym języku lub języku angielskim. To właśnie te elementy sprawią, że pozycjonowanie stron będzie jak najbardziej skuteczne. Sprawdź usługę pozycjonowania w Czechach i na Słowacji: https://rankarchitects.com/pl/pozycjonowanie-czechy-i-slowacja/

Co należy brać pod uwagę przy pozycjonowaniu stron zarówno w Czechach, jak i Słowacji?

Pierwszą kwestią jest zapoznanie się z trendami, które pojawiają się w wyszukiwarkach. Pozwoli to uzyskanie odpowiednich zasięgów. Na potwierdzenie tego liczne badania wskazują, że działania marketingowe, które nie są przeprowadzone w dobry sposób, mają niewielkie szanse powodzenia w internecie.

Najlepszym sposobem w planowaniu kampanii w Czechach oraz Słowacji jest zastosowanie reklam PPC, za pośrednictwem Google AdWords. Należy określić grupę docelową kampanii reklamowej oraz dobrać odpowiednie słowa kluczowe, które mają promować daną stronę. Należy jednak podkreślić, że słowa kluczowe powinny zostać osadzone w zawartości witryny, w taki sposób, by nie przesycić nimi treści. Prawidłowe umieszczenie fraz pozwoli na wybicie strony na wysoką pozycję na liście wyników wyszukiwania. Dobra strategia pozycjonowania stron nie może być oparta wyłącznie na słowach kluczowych, ze względu na to, że strona musi mieć treści merytoryczne oraz wysokiej jakości opisy produktów, oraz usług.

Artykuł partnera

Zobacz również
Komentarze (0)
Zostaw komentarz