- 8 stycznia 2024
- 0
Tarnowskie agencje marketingowe: promocja...
- 16 stycznia 2023
- 0
Roll-up: Co to jest i dlaczego warto stosować?
- 8 grudnia 2022
- 0
Pozycjonowanie Czechy i Słowacja - podobieństwa...
Firmowe kartki świąteczne, czyli jak zrobić dobre wrażenie na klientach
Z pewnością nikogo nie zaskoczy stwierdzenie, że w XXI wieku króluje komunikacja elektroniczna. Każdego dnia wysyłamy SMSy, e-maile i korzystamy z aplikacji do przeprowadzania rozmów online... a z roku na rok wysyłamy coraz mniej listów i pocztówek. Wciąż istnieją jednak okazje, podczas których sięgamy po te najbardziej klasyczne rozwiązania. Doskonałym przykładem są Święta Bożego Narodzenia.
Boże Narodzenie - święta obchodzone na całym świecie
Boże Narodzenie to święta obchodzone na całym świecie, a z wolnych świątecznych dni korzystają nawet osoby innego wyznania. Nic więc dziwnego, że zwyczaj składania życzeń świątecznych rozpowszechnił się także w sferze biznesu, a w dobrym tonie jest złożenie klientom i partnerom biznesowych życzeń świąteczno-noworocznych. Większość firm decyduje się na rozesłanie życzeń pocztą elektroniczną - jest to oczywiście szybki i wydajny sposób na przesłanie pozdrowień do dużej liczby osób, ale czy najlepszy?
Klasyczne kartki świąteczne dla firm
Święta Bożego Narodzenia to świetna okazja na powrót do tradycji - także w komunikacji biznesowej. Jako alternatywę dla życzeń mailowych warto rozważyć klasyczne, przesyłane pocztą firmowe kartki świąteczne.
Wśród natłoku bożonarodzeniowych e-maili, kolejne życzenia nie są niczym wyjątkowym… co innego tradycyjna, elegancka pocztówka. Taka kartka świąteczna to wyjątkowy gest, który z pewnością pozytywnie wyróżni firmę na tle innych. Co więcej, kartki bardzo często służą za ozdobę, którą można postawić na firmowej recepcji lub pod choinką, a tym samym będą jeszcze przez jakiś czas przypominać o nadawcy.
Kartki bożonarodzeniowe dla każdego biznesu
Kartki świąteczne zakupione bezpośrednio od producenta można dodatkowo spersonalizować, dodając do wzoru własne życzenia lub nadruk z logo firmy. Dzięki temu nasza kartka nie tylko wywrze pozytywne wrażenie, ale też już na pierwszy rzut oka będzie wskazywać, od kogo ją otrzymano.
Sprzedażą kartek świątecznych i noworocznych dla firm zajmuje się Wydawnictwo Czachorowski i s-ka - aktualną ofertę można odnaleźć na stronie firmowej: kartkiswiateczne.com.pl.
Artykuł sponsorowany
Komentarze (0)