Firmowe gadżety reklamowe. TOP 4

Nawet drobny upominek może sprawić niespodziankę – warto o tym pamiętać, prowadząc działalność gospodarczą. Klient, który otrzyma od czasu do czasu drobny prezent, na pewno doceni taki gest. Warto inwestować zatem w firmowe gadżety reklamowe – rozważyć druk kalendarzy, naklejek czy notesów.

Gadżety firmowe pomysłem na prezent

Nawet te drobniejsze upominki pomogą nie tylko pozyskać uwagę i sympatię potencjalnego klienta, jak i umocnią markę w świadomości konsumentów. Dzięki nim możesz dotrzeć do wybranych grup docelowych – postaw na praktyczne prezenty, które będą często używane. Może to być pendrive albo notes, wart rozwagi jest też druk kalendarzy biurkowych. Poniżej wybrane gadżety firmowe, które będą dobrym wyborem – oto nasz TOP 4.

Druk kalendarzy biurkowych lub ściennych

Każdy gadżet firmowy pełni konkretną rolę, ale również przypomina o marce i umacnia jej pozycję na rynku – zarówno w świadomości stałych, jak i potencjalnych klientów. Jednym z takich przedmiotów są kalendarze – na biurko, na ścianę lub książkowe. Te ostatnie pomogą zorganizować czas, ustalić harmonogram i będą stałym towarzyszem na ważnych spotkaniach czy konferencjach.

Popularnością cieszy się też druk kalendarzy na biurko – znajdują się niemal w każdym biurze i będą dobrym nośnikiem przekazu reklamowego. Warto je atrakcyjnie zaprojektować, aby być w zasięgu wzroku przez cały czas, a tym samym pozostać w świadomości kontrahentów. Poza tym będzie zwracał uwagę także innych odwiedzających biuro, dzięki czemu zakres jego oddziaływania będzie szerszy. Z kolei kalendarze na ścianę, jeśli są estetycznie zaprojektowane, zwykle są wieszane w biurze, co pozwala wyeksponować logo.

Notesy i notatniki

Przydadzą się na spotkaniach, rozmowach o interesach, konferencjach czy wykładach. Pozwolą uchwycić i zapisać ważne informacje oraz myśli, na przykład pomysł na post w mediach społecznościowych, nowy artykuł na blog firmowy, chwytliwy slogan – często takie inspiracje rodzą się mimowolnie, w najmniej spodziewanym momencie. Warto mieć przy sobie dobrej jakości notes, w którym można w razie potrzeby zapisać cenne notatki – nic dziwnego, że są one niezwykle popularnymi gadżetami i wpływają na budowanie dobrych relacji z kontrahentami.

Pendrive z logo firmy

Nie tylko notesy czy druk kalendarzy na biurko będzie strzałem w dziesiątkę – popularne są też pendrive’y, które przydadzą się każdemu. To podstawowy element biurowego wyposażenia, a jednak zawsze w deficycie. Warto sprezentować klientom czy potencjalnym kontrahentom ten praktyczny gadżet z logo firmy – często używany będzie przypominał o marce.

Teczki

Jednym z praktycznych gadżetów są też teczki – na ważne dokumenty, umowy, rachunki. Pełnią przydatne funkcje, ale także są nośnikiem treści reklamowych – mogą zawierać logo firmy, hasło reklamowe czy też nazwę profilu w mediach społecznościowych. Warto starannie je zaprojektować, a z pewnością będą często i chętnie wykorzystywane, a przy okazji rozreklamują naszą markę.

Decydując się na druk kalendarzy, plakatów, teczek, wizytówek czy produkcję innych gadżetów, warto pamiętać o zachowaniu jednego stylu – spójność jest podstawą, aby marka zaczęła funkcjonować w świadomości klientów, a także stała się mocna na rynku.

Artykuł sponsorowany

Zobacz również
Komentarze (0)
Zostaw komentarz