Marketing i reklama

Kosmetyki i herbata z konopi

Olej z konopi wytwarza wiele wartości odżywczych, które zaskakująco wpływają na nasze...

Litery przestrzenne pozwolą wyróżnić logo Twojej firmy

Jak wyróżnić logo swojej firmy? Jak sprawić, by było naprawdę dobrze widoczne i to nie tylko w dzień, ale także w nocy? Najlepiej zainwestować w reklamę w postaci podświetlanych liter przestrzennych. Widoczność reklamy w...

Usługa multiroom – komfortowe rozwiązanie dla całej rodziny

Walka o pilot do telewizora jest nieodłącznym elementem życia rodzinnego. Jeżeli równocześnie jest emitowana bajka, serial lub ciekawy film, a do tego mecz piłki nożnej lub inne ważne rozgrywki sportowe, wiadomo że ktoś będzie musiał...

Czy warto zainwestować w marketing internetowy?

Pytanie o zasadność inwestycji w marketing internetowy zdaje się być pytaniem retorycznym. Otóż, marketing internetowy powinien być zastosowany, gdyż akcje promocyjne z jego zastosowaniem posiadają rozliczne plusy. Poza tym, można dotrzeć...

Czy blogosfera przydaje się w marketingu?

Blogi stanowią  teraz jedną z popularniejszych form prowadzenia witryn w sieci.  W związku z tym, należy zrobić wszystko, aby dotrzeć do dużej liczby odbiorców, szczególnie wtedy, kiedy zależy nam na podniesieniu wyników...

Różnice jakości usług w branży fotograficznej

Współczesne zakłady fotograficzne proponują swoim klientom obszerny i dość zróżnicowany pakiet usług. Konkurencyjność w branży rośnie z dnia na dzień, ciągle przybywa nowych firm i samodzielnych fotografów - profesjonalistów...

Jak wesprzeć znajomość marki?

Nawet najlepsza marka nie wygeneruje zysków, jeśli klienci nie będą wiedzieli o jej istnieniu. Kiedy brand jest obecny na rynku od jakiegoś czasu, warto dokładać wszelkich starań, aby potencjalni nabywcy sygnowanych nim produktów nie...

Niebanalne sposoby na spektakularną reklamę

Żyjemy w świecie przepełnionym reklamami. Otaczają nas wszędzie i towarzyszą we wszystkich mediach. Nic więc dziwnego, że uodparniamy się na nie i coraz bardziej je ignorujemy. Reklamy telewizyjne przełączamy na inny kanał. Reklamy...

Promocje w Biedronce – warto je śledzić!

Biedronka to sieć sklepów dyskontowych, która niemal całkowicie zdominowała polski rynek. Obecnie posiada ona już ponad 2000 sklepów rozmieszczonych w 800 miastach Polski; do tego na terenie całego kraju zatrudnia ponad 40 tysięcy ludzi...

Jak zwiększyć lojalność swoich klientów?

Lojalny klient to dla każdego przedsiębiorcy najlepszy klient. Nie tylko wraca po kolejne zakupy, ale też przekonuje do tego swoich znajomych. Jak zyskać lojalność klientów i o nią odpowiednio zadbać? To proste! Trzy filary lojalności...

Billboardy - kreacje godne XXI wieku

Billboardy są jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Przez wielu są one określane nawet jako fundament działań promocyjnych w wielu branżach. Lecz czy zawsze? Zależy to od dwóch głównych aspektów, lokalizacji oraz kreacji...

Kolekcja Geo marki AMBITION w Carrefour nawet z 50% rabatem

Ruszyła atrakcyjna promocja pod hasłem „W kolorach ziemi”. Wystarczy do 10.01.2017 roku wydać 50 zł na zakupy w hipermarkecie Carrefour, by kupić 1 z 10 produktów Geo marki AMBITION nawetdo 50% taniej. Do wyboru są naczynia do...

Profesjonalny marketing – co mogą zaoferować agencje?

Nakłady na marketing i reklamę, zwłaszcza internetową, wciąż rosną – wynika z danych IAB. Coraz więcej firm stawia też na jakość i solidny research, często zlecając przeprowadzanie kampanii wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom...

Dlaczego warto współpracować z domem mediowym?

Znacie opowieść o Baronie Muchnausenie? Wielbicielom humoru Monty Pythona nie trzeba go specjalnie przedstawiać. Zagrany brawurowo przez Johna Neville’a w filmie Terry’ego Gilliama znalazł swoje miejsce w popkulturze z przynajmniej...

Inboud Marketing i jego charakterystyka

Inbound Marketing jest najczęściej opisywany jako strategia, która zakłada tworzenie atrakcyjnych treści, a jednocześnie umożliwia odbiorcom odnajdowanie nie tylko ich twórców, ale i produktów oraz usług, które są z nimi powiązane...

Internal linking – ich znaczenie i tworzenie

Bitwa o dobre pozycje w wynikach wyszukiwania Google czy innych popularnych wyszukiwarek nigdy nie ustanie – od pozycji w rankingu zależy bowiem zainteresowanie czytelników danym portalem, co przekłada się również między innymi na...

Content marketing to coś znacznie więcej, niż artykuły

Znalezienie sposobu na faktycznie skuteczne reklamowanie swojej firmy jest jednym z najważniejszych zadań dla każdego przedsiębiorcy, bez względu na to, w jakiej dokładnie ktoś działa branży. Obecnie właściwie wszędzie spotkamy się...

Google się zmienia – z korzyścią dla użytkowników

Choć nieustanne zmiany w wyszukiwarce Google mają głównie na celu zwiększenie przychodów (poprzez wzrost liczby reklamodawców), to przy okazji wpływają na poprawienie jakości wyników wyszukiwania i zwiększenie komfortu użytkowników...

Polacy często szukają rad w internecie. To okazja dla firm

​ Internauci chętnie radzą się innych użytkowników sieci. Pytają o porady przy zakupie kosmetyku czy sprzętu elektronicznego. Radzą się w sprawie wyboru operatora komórkowego, trendów w wystroju wnętrz czy...

W najbliższych latach Polacy będą dokonywać większości...

Prawie 3 mln Polaków ma już dostęp do bankowości mobilnej. Większość z nich używa smartfonów do typowych operacji, takich jak sprawdzanie salda i zlecanie przelewów. Nowoczesne aplikacje oferują jednak znacznie więcej...

GTF: Content marketing, czyli marketing treści

​ Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej udaje się skupić za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Również w przypadku najpopularniejszego obecnie medium jakim jest...