Marketing i reklama

Pozycjonowanie Czechy i Słowacja - podobieństwa i różnice

Skuteczne pozycjonowanie stron wymaga zapoznania się z obowiązującymi trendami w wyszukiwarkach internetowych. Czechy oraz Słowacja to kraje, które rozwijają się w sposób prężny, przez co otwiera się tam coraz więcej firm...

Najciekawsze narzędzia do pracy z Social Media

​Każdy Social Media Ninja, jak i osoba, która po prostu obsługuje konta firmowe lub osobiste w mediach społecznościowych, spędza w tym medium sporo czasu. Poświęca swoją energię na tworzenie atrakcyjnego contentu, ale też na analizę...

Trendy marketingowe w e-commerce

W wyniku pandemii koronawirusa Sars-CoV-2 życie społeczne przeniosło się do Internetu. To w sieci ludzie komunikują i uczą się, pracują, wyszukują informacji i kupują. Klient przeniósł się do Internetu, dlatego każdy przedsiębiorca...

Pozycjonowanie – jak działają katalogi stron www?

W SEO każda metoda pozycjonowania jest dobra, o ile przynosi określone skutki. Nie oznacza to jednak, że skoro jeden sposób działa, należy go ciągle stosować. Ważna jest różnorodność podejmowanych metod, ponieważ to ona...

Co daje pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie stron jest narzędziem, z którego korzysta coraz więcej firm i przedsiębiorców. Na czym polega? Gdzie szukać ciekawej oferty? Czego dotyczy lokalne pozycjonowanie? Pozycjonowanie stron Usługi z zakresu...

Criteo uruchamia kompleksowy program partnerski dla agencji...

​Nowy program umożliwia partnerom handlowym wykorzystanie olbrzymiej bazy danych sprzedażowych oraz wiedzy firmy Criteo do pozyskania nowych i utrzymania obecnych klientów, a także do zacieśnienia współpracy z nimi. Criteo (NASDAQ:...

Wymień baterię w laptopie, a nie sprzęt

​Laptop to obecnie powszechnie stosowane narzędzie, które znajduje się praktycznie w każdym domu. Czasy gdy laptopy można było spotkać jedynie w przestrzeni officowej oraz nielicznych domach dawno już minęły. Sprzęty te z roku na rok...

Firmowe gadżety reklamowe. TOP 4

​ Nawet drobny upominek może sprawić niespodziankę – warto o tym pamiętać, prowadząc działalność gospodarczą. Klient, który otrzyma od czasu do czasu drobny prezent, na pewno doceni taki gest. Warto inwestować zatem w firmowe...

Co to są materiały POS?

​ Do uruchomienia sklepu internetowego nie są niezbędne innowacyjne specjalistyczne rozwiązania, gdyż do wyboru jest wiele gotowych platform eCommerce oraz silników, które pozwalają na nieskomplikowaną budowę i dopasowanie do potrzeb...

Automatyzacja marketingu

Marketing w dzisiejszych czasach coraz częściej kojarzony jest z nowoczesnym sposobem zarabiania i stawiany jest na równi z pracą na etacie albo byciem szefem własnej firmy. Społeczeństwo nadal tkwi w przekonaniu, że marketing polega na...

Analiza marketingowa i jej rola w opracowywaniu planu rozwoju...

Analiza marketingowa to skuteczne narzędzie, które wykorzystuje się do wyznaczania kierunku rozwoju firmy. Jej celem jest ocena skuteczności dotychczasowych działań marketingowych oraz znalezienie lepszego kierunku dalszego rozwoju...

Na czym polega badanie użyteczności stron internetowych?

​ Użyteczność to podstawowy element, który powinien być brany pod uwagę podczas projektowania stron internetowych — serwis jest w końcu przeznaczony głównie dla osób go odwiedzających, a więc wygoda jego użytkowania powinna...

Dlaczego warto współpracować z agencją interaktywną?

Marketing internetowy to temat rozległy, jednak bardzo istotny dla firm w mniejszym lub większym stopniu opierających swoje działanie o internet. Dzięki pozycjonowaniu możemy uzyskać wysoką lokatę w wynikach wyszukiwania, kampania...

O czym warto pamiętać, kupując na promocjach?

​ Coraz częściej zastanawiamy się nad tym, czy dany przedmiot, który jest nam potrzebny, może być dostępny w innym sklepie w zdecydowanie niższej cenie. To objaw rozwijającego się świata i coraz większej świadomości konsumentów...

Jak wybrać smartfona?

Pytanie postawione w tytule tekstu wydaje się być proste, jednak w wielu przypadkach może przysporzyć nam nie lada kłopotów. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, kiedy to nie wiemy do końca, czego tak naprawdę chcemy. To, że smartfony nie...

Jak dbać o bezpieczeństwo sieci w firmie?

​ Każda firma działająca obecnie na rynku - niezależnie od jej wielkości - nie jest w stanie funkcjonować bez wykorzystania dostępu do Internetu oraz najróżniejszych rozwiązań sieciowych. Pracownicy korzystają z sieci, aby móc...

Konstrukcje reklamowe – rodzaje i efektywność

​ Konstrukcje reklamowe są jednym z elementów reklamy zewnętrznej – pozwalają na skuteczną ekspozycję reklam w przestrzeni i dotarcie z przekazem do masowego odbiorcy. Stanowią swego rodzaju techniczną podstawę do prezentowania...

Rzeczywistość rozszerzona w e-commerce – moda czy wartość...

​ Dynamiczny rozwój technologii mobilnych otworzył wiele możliwości przed firmami z branży e-commerce. Jednym z rynkowych trendów stała się rzeczywistość rozszerzona. Czy rzeczywiście technologia ta może wywrzeć pozytywny wpływ na...

Kosmetyki i herbata z konopi

Olej z konopi wytwarza wiele wartości odżywczych, które zaskakująco wpływają na nasze ciało. Olej ten posiada mnóstwo kwasów omega-3 i omega-6 oraz witaminy D. Kosmetyki konopne polecane są w walce z trądzikiem. Dzięki swoim...

Litery przestrzenne pozwolą wyróżnić logo Twojej firmy

Jak wyróżnić logo swojej firmy? Jak sprawić, by było naprawdę dobrze widoczne i to nie tylko w dzień, ale także w nocy? Najlepiej zainwestować w reklamę w postaci podświetlanych liter przestrzennych. Widoczność reklamy w...

Usługa multiroom – komfortowe rozwiązanie dla całej rodziny

Walka o pilot do telewizora jest nieodłącznym elementem życia rodzinnego. Jeżeli równocześnie jest emitowana bajka, serial lub ciekawy film, a do tego mecz piłki nożnej lub inne ważne rozgrywki sportowe, wiadomo że ktoś będzie musiał...

Czy warto zainwestować w marketing internetowy?

Pytanie o zasadność inwestycji w marketing internetowy zdaje się być pytaniem retorycznym. Otóż, marketing internetowy powinien być zastosowany, gdyż akcje promocyjne z jego zastosowaniem posiadają rozliczne plusy. Poza tym, można dotrzeć...

Czy blogosfera przydaje się w marketingu?

Blogi stanowią  teraz jedną z popularniejszych form prowadzenia witryn w sieci.  W związku z tym, należy zrobić wszystko, aby dotrzeć do dużej liczby odbiorców, szczególnie wtedy, kiedy zależy nam na podniesieniu wyników...

Różnice jakości usług w branży fotograficznej

Współczesne zakłady fotograficzne proponują swoim klientom obszerny i dość zróżnicowany pakiet usług. Konkurencyjność w branży rośnie z dnia na dzień, ciągle przybywa nowych firm i samodzielnych fotografów - profesjonalistów...

Jak wesprzeć znajomość marki?

Nawet najlepsza marka nie wygeneruje zysków, jeśli klienci nie będą wiedzieli o jej istnieniu. Kiedy brand jest obecny na rynku od jakiegoś czasu, warto dokładać wszelkich starań, aby potencjalni nabywcy sygnowanych nim produktów nie...

Niebanalne sposoby na spektakularną reklamę

Żyjemy w świecie przepełnionym reklamami. Otaczają nas wszędzie i towarzyszą we wszystkich mediach. Nic więc dziwnego, że uodparniamy się na nie i coraz bardziej je ignorujemy. Reklamy telewizyjne przełączamy na inny kanał. Reklamy...

Promocje w Biedronce – warto je śledzić!

Biedronka to sieć sklepów dyskontowych, która niemal całkowicie zdominowała polski rynek. Obecnie posiada ona już ponad 2000 sklepów rozmieszczonych w 800 miastach Polski; do tego na terenie całego kraju zatrudnia ponad 40 tysięcy ludzi...

Jak zwiększyć lojalność swoich klientów?

Lojalny klient to dla każdego przedsiębiorcy najlepszy klient. Nie tylko wraca po kolejne zakupy, ale też przekonuje do tego swoich znajomych. Jak zyskać lojalność klientów i o nią odpowiednio zadbać? To proste! Trzy filary lojalności...

Billboardy - kreacje godne XXI wieku

Billboardy są jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Przez wielu są one określane nawet jako fundament działań promocyjnych w wielu branżach. Lecz czy zawsze? Zależy to od dwóch głównych aspektów, lokalizacji oraz kreacji...

Kolekcja Geo marki AMBITION w Carrefour nawet z 50% rabatem

Ruszyła atrakcyjna promocja pod hasłem „W kolorach ziemi”. Wystarczy do 10.01.2017 roku wydać 50 zł na zakupy w hipermarkecie Carrefour, by kupić 1 z 10 produktów Geo marki AMBITION nawetdo 50% taniej. Do wyboru są naczynia do...

Profesjonalny marketing – co mogą zaoferować agencje?

Nakłady na marketing i reklamę, zwłaszcza internetową, wciąż rosną – wynika z danych IAB. Coraz więcej firm stawia też na jakość i solidny research, często zlecając przeprowadzanie kampanii wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom...

Dlaczego warto współpracować z domem mediowym?

Znacie opowieść o Baronie Muchnausenie? Wielbicielom humoru Monty Pythona nie trzeba go specjalnie przedstawiać. Zagrany brawurowo przez Johna Neville’a w filmie Terry’ego Gilliama znalazł swoje miejsce w popkulturze z przynajmniej...

Inboud Marketing i jego charakterystyka

Inbound Marketing jest najczęściej opisywany jako strategia, która zakłada tworzenie atrakcyjnych treści, a jednocześnie umożliwia odbiorcom odnajdowanie nie tylko ich twórców, ale i produktów oraz usług, które są z nimi powiązane...

Internal linking – ich znaczenie i tworzenie

Bitwa o dobre pozycje w wynikach wyszukiwania Google czy innych popularnych wyszukiwarek nigdy nie ustanie – od pozycji w rankingu zależy bowiem zainteresowanie czytelników danym portalem, co przekłada się również między innymi na...

Content marketing to coś znacznie więcej, niż artykuły

Znalezienie sposobu na faktycznie skuteczne reklamowanie swojej firmy jest jednym z najważniejszych zadań dla każdego przedsiębiorcy, bez względu na to, w jakiej dokładnie ktoś działa branży. Obecnie właściwie wszędzie spotkamy się...

Google się zmienia – z korzyścią dla użytkowników

Choć nieustanne zmiany w wyszukiwarce Google mają głównie na celu zwiększenie przychodów (poprzez wzrost liczby reklamodawców), to przy okazji wpływają na poprawienie jakości wyników wyszukiwania i zwiększenie komfortu użytkowników...

Polacy często szukają rad w internecie. To okazja dla firm

​ Internauci chętnie radzą się innych użytkowników sieci. Pytają o porady przy zakupie kosmetyku czy sprzętu elektronicznego. Radzą się w sprawie wyboru operatora komórkowego, trendów w wystroju wnętrz czy...

W najbliższych latach Polacy będą dokonywać większości...

Prawie 3 mln Polaków ma już dostęp do bankowości mobilnej. Większość z nich używa smartfonów do typowych operacji, takich jak sprawdzanie salda i zlecanie przelewów. Nowoczesne aplikacje oferują jednak znacznie więcej...

GTF: Content marketing, czyli marketing treści

​ Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej udaje się skupić za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Również w przypadku najpopularniejszego obecnie medium jakim jest...