Produkcja stojaków reklamowych – czy to się opłaca?

Każdy, kto szuka skutecznych nośników reklamowych – wcześniej czy później zacznie się zastanawiać, czy warto wydrukować własne standy promocyjne. Jakie są najpopularniejsze rodzaje stojaków reklamowych i kiedy warto je nabyć?

Jakie stojaki reklamowe wyprodukować?

Produkcja stojaków reklamowych pozwala stworzyć trwałe i efektowne reklamy. Samo pojęcie jest dość szerokie, bo za stojaki reklamowe uznawane są zarówno popularne roll-upy, jak i potykacze oraz rozmaite standy reklamowe. Stojaki reklamowe mogą być wykonywane na różnorodnych maszynach i podłożach. Stojaki są drukowane tak na kartonie, jak i na tworzywie sztucznym i rozmaitych płytach. Decyzja o tym, jaki stojak reklamowy chcemy wydrukować, powinna zależeć zarówno od naszego budżetu, jak i przeznaczenia stojaka.

Produkcja trwałych stojaków reklamowych

Droższe stojaki reklamowe na trwałych podłożach mogą być wykorzystywane jako reklama i dekoracja wnętrz. Jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny – na pewno przydadzą Ci się potykacze i tablice kredowe – to na nich możesz przedstawić swoją najświeższą ofertę i zaprosić przechodniów na degustację. W kawiarniach i barach sprawdzą się także małe stojaki z pleksi – te możesz ustawić na stolikach i stale uzupełniać świeżym menu. Niemal w każdym biznesie – wcześniej czy później – przyjdzie czas na druk stojaków reklamowych – i to w różnych kształtach i rozmiarach. Wiele firm decyduje się też na produkcję ścianek reklamowych oraz tablic, szyldów i kasetonów, które przydają się zarówno w siedzibie firmy, jak i na rozmaitych eventach, konferencjach i wydarzeniach promocyjnych.

Po co komu stojak reklamowy roll-up?

W przypadku większości biznesów niezwykle przydatne okazują się roll-upy. Te są niezastąpione na eventach, konferencjach oraz targach. Ich zaletą jest trwałość, doskonała jakość druku oraz łatwy transport. Produkcja roll-upów nie jest wcale zbyt kosztowna – stojak, który posłuży nam przez wiele lat można nabyć już za około 150 zł (wraz z wydrukiem, stabilnym stojakiem i torbą transportową). Roll-upy występują w klasycznych formatach, zwykle różnią się rodzajem stelaża i mechanizmem podtrzymującym wydruk. Można wybrać np. dwustronny stojak reklamowy albo też stojak w wygodnych i lekkich kasetach. Produkcja takiego stojaka reklamowego z pewnością przyda się w każdej branży – służąc jako firmowa wizytówka przez wiele lat.

Produkcja sezonowych stojaków reklamowych

To stosunkowo nowa kategoria produktów, jednak szybko zyskuje na popularności. Tekturowe stojaki reklamowe kuszą przede wszystkim bardzo atrakcyjną ceną, a także niską wagą, co przekłada się na łatwy transport, montaż i demontaż. Produkcja kartonowych standów reklamowych pozwala na ogromną różnorodność kolorów, cen i kształtów – stanowiąc idealny nośnik podczas sezonowych akcji promocyjno-reklamowych. Kartonowe stojaki reklamowe są wykorzystywane zarówno do ekspozycji promowanych produktów, jak i do degustacji, konkursów i różnych eventów reklamowych. Można zlecić zarówno produkcję tekturowych stoisk prezentacyjnych, jak i totemów, urn reklamowych oraz efektownych bram i ścianek reklamowych. Tekturowe stojaki można w kilka sekund złożyć i rozłożyć – dzięki czemu promocja Twojej marki będzie tańsza, wygodniejsza i prostsza niż kiedykolwiek wcześniej.

 

Materiał zewnętrzny

Zobacz również
Komentarze (0)
Zostaw komentarz